Protokol İmzalandı
1307
Güncelleme : 11.03.2020 13:57
Yayın : 11.03.2020 12:00

         Ortahisar ilçesi Çukurçayır Mahallesinde Hami YILDIRIM tarafından yaptırılacak olan 24 derslikli ilkokul binasının protokolü, Valiliğimiz, Müdürlüğümüz ve Hayırsever Hami YILDIRIM tarafından imzalandı.

Valimiz Sayın İsmail USTAOĞLU Başkanlığında, Valilik B Toplantı Salonunda yapılan protokol törenine, Müdürümüz Hızır AKTAŞ, Hayırsever Hami YILDIRIM, Müdür Yardımcılarımız ve Şube Müdürlerimiz katıldı.

11-03-202011-03-202011-03-202011-03-202011-03-202011-03-2020