Müdürlüğümüz ile Avrasya Üniversitesi Arasında "Eğitimde İşbirliği Protokolü" İmzalandı.
968
Güncelleme : 24.01.2017 14:23
Yayın : 24.01.2017 12:00

 

Müdürlüğümüz ile Avrasya Üniversitesi arasında "Eğitimde İşbirliği Projesi” İşbirliği Protokolü imzalandı. Protokol kapsamında, karşılıklı çıkar ve faydanın mevcut olduğu alanlarda, 12. sınıf öğrencilerine sosyal ve fen bilimleri alanlarında farkındalık eğitimleri, meslekleri tanıma ve kariyer planlamalarının yapılması amaçlanmaktadır.

 

 

 Valimiz Sayın Yücel YAVUZ’un başkanlığında gerçekleştirilen imza töreninde, İl Milli Eğitim Müdürümüz Hızır AKTAŞ, Avrasya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Aşkın ASAN, Müdürlüğümüz şube müdürleri ile Avrasya Üniversitesi öğretim görevlileri de hazır bulundular.

24-01-201724-01-201724-01-201724-01-201724-01-201724-01-201724-01-201724-01-2017