2019 Yılı Engelli Öğretmen Atama Duyurusu
859
13:06
07.02.2019

Engelli Öğretmen Ataması Kapsamında İlimize Ataması Yapılan Öğretmenlerin 20 Şubat 2019 Tarihine Kadar Aşağıdaki Belgeleri Müdürlüğümüze Elden veya Posta Yoluyla Teslim Etmeleri Gerekmektedir.

  • Lisans Diploması veya Geçici Mezuniyet Belgesinin Aslı veya Fotokopisi,
  • Pedagojik Formasyon Belgesi Aslı, Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından Belge veya Bu Belgenin Onaylı Örneği,
  • Yurt Dışındaki Yüksek Öğretim Kurumlarından Mezun Olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca Verilen Yüksek Öğreniminin ve Pedagojik Formasyon Belgesinin Yurt İçindeki Yükseköğretim Kurumlarına veya Programlarına Denlik Belgesi,
  • Son Altı Ay İçerisinde Çekilmiş Vesikalık Fotoğraf (6 Adet),
  • Mal Bildirim Beyannamesi,
  • Atamaya Esas Engelli Sağlık Kurulu Raporunun Alındığı Hastaneden Alıncak Öğretmenlik Görevini Yapmasına Engel Bir Durumu Olmadığına Dair Sağlık Kurulu Raporu,
  • Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu (2 Adet)  
  • Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu İçin TIKLAYINIZ.
Not: Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu Bilgisayarda Doldurulup, İmzali Şekilde Teslim Edilecek.

Yayın Tarihi: 07.02.2019